هنوز گزارشی در خصوص خسارت های احتمالی این حمله گزارش نشده است؛ اما برخی رسانه ها اعلام کردند که این حمله توسط پهپاد رژیم صهیونیستی انجام شده است.

به گزارش جماران؛ منابع خبری گزارش دادند، هواپیماهای رژیم صهیونیستی بامداد شنبه شمال نوار غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش الجزیره، هواپیماهای رژیم صهیونیستی دیده بانی نیروهای مقاومت را در شرق شهر جبالیا واقع در شمال غزه مورد حمله قرار دادند.

هنوز گزارشی در خصوص خسارت های احتمالی این حمله گزارش نشده است؛ اما برخی رسانه ها اعلام کردند که این حمله توسط پهپاد رژیم صهیونیستی انجام شده است.  

پیش تر نیز ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که سامانه ضد موشکی گنبد آهنین یک فروند موشک شلیک شده از سوی نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی را شناسایی و منهدم کرده است.

بر اساس این گزارش، آژیر خطر در برخی از شهرک های صهیونیستی از جمله سدیروت واقع در منطقه موسوم به غلاف غزه در مرز سرزمین های اشغالی با این باریکه به صدا در آمد.

از سوی دیگر وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه جمعه شب اعلام کرد که در هفتادمین هفته از برگزاری راهپیمایی بازگشت در مرز این باریکه با سرزمین های اشغالی ۶۳ فلسطینی زخمی شدند.  

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه از روز جمعه ۳۰ مارس ۲۰۱۸ میلادی راهپیمایی مسالمت‌آمیز خود معروف به «راهپیمایی بازگشت» را آغاز کردند. آن‌ها در این راهپیمایی مردمی تلاش دارند بر بند ۱۱ قطعنامه ۱۹۴ شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین خو د تاکید کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.