رئیس مجلس درباره تعیین سقف حقوق برای اساتید و هیات‌های علمی دانشگاه‌ها، عنوان کرد: افزایش حقوق‌ها باید متناسب با روح قانون مصوب مجلس باشد و آسیبی به این قشر خدوم و موثر وارد نشود.

به گزارش جماران؛ رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با روسای دانشگاه ها، عنوان کرد: برنامه ریزی ها و سیاست گذاری ها در جهت تکریم دانشگاهیان باشد.

روسای دانشگاه‌ها پیش از ظهر امروز (دوشنبه 7 مرداد) با دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تاکید بر ضرورت حفظ و تکریم دست اندرکاران دانشگاه‌ها، عنوان کرد: نقش اساتید و دانشگاه در پویایی و حرکت کشور بسیار موثر است و باید برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها در جهت تکریم دانشگاهیان باشد.

وی درباره تعیین سقف حقوق برای اساتید و هیات‌های علمی دانشگاه‌ها، عنوان کرد: افزایش حقوق‌ها باید متناسب با روح قانون مصوب مجلس باشد و آسیبی به این قشر خدوم و موثر وارد نشود.

در ابتدای این دیدار رؤسا دانشگاه‌ها توضیحاتی در خصوص وضعیت حقوق هیئت‌های علمی و شرایط رفاهی دانشجویان ارائه کردند./رئیس قوه مقننه درباره تجهیز امکانات خوابگاهی و امور رفاهی دانشجویان، افزود: باید چاره اندیشی شود و راه حل‌هایی را در نظر گرفت تا با اختصاص بودجه به این حوزه وضعیت رفاهی دانشجویان را سامان بخشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1222199
  • منبع: خانه ملت
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.