امام جمعه مشهد گفت: قوه قضائیه باید امنیت را از مفسدان بگیرد تا مردم احساس امنیت و آرامش را با حضور قوه قضائیه به دست آورند.

به گزارش جماران؛ امام جمعه مشهد گفت: جریانهای فرصت طلبی در طول انقلاب حضور و به هر طریقی قصد دستیابی به مسند قدرت را داشته و دارند به همین دلیل قوه قضائیه باید زمینه دستیابی افراد خائن و فرصت طلب را در عرصه سیاسی از بین ببرد.

آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که همزمان با روز قوه قضائیه در حرم مطهر امام رضا (ع) برگزار شد افزود: جریان فرصت طلب می‌خواست سرنوشت نظام را به دست گیرد اما شهید بهشتی در مقابل آنها مقاومت کرد و به همین دلیل علیه این شهید مظلوم عملیات روانی به راه انداختند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب بر مبارزه با فساد اقتصادی تاکید دارند و بخش عمده این عناصر مفسد از فضای باز و دموکراتیک نظام سو استفاده کرده و بر مسند قدرت نظام دست پیدا کرده اند.

امام جمعه مشهد گفت: قوه قضائیه باید امنیت را از مفسدان بگیرد تا مردم احساس امنیت و آرامش را با حضور قوه قضائیه به دست آورند.

آیت الله علم الهدی افزود: رهبری در دیدار اخیر خود با مدیران قوه قضائیه تاکید کردند طرح تحول قوه قضائیه از مرحله سند تا اجرا نباید تأخیر داشته باشد چون تأخیر در این مورد باعث می‌شود امیدواری مردم به این طرح ضربه بخورد و نباید گذاشت که سرمایه امید مردم دچار خلل شود.

او با اشاره هفتم تیر ماه سالروز شهادت شهید بهشتی ادامه داد: باید پرونده دادخواهی از شهادت مظلومانه ۷۲ تن از شهدای حزب جمهوری اسلامی و شهید بهشتی در قوه قصائیه مفتوح بماند.

در پایان نماز جمعه امروز مشهد به امامت آیت الله علم الهدی بر پیکر مطهر پنج شهید گمنام و دو شهید تعیین هویت شده دفاع مقدس نماز میت اقامه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.