رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: سکه‌های اهدایی دانشگاه آزاد به مسئولان دفاتر نهاد را بازمی‌گردانیم.

به گزارش جماران؛ رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها اعلام کرد مسئولان این نهاد سکه های اهدایی دانشگاه آزاد را پس می دهند.

حجت‌الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها درباره اقدام دانشگاه آزاد در پرداخت 330 سکه به روسای واحدها و مسئولان دفاتر نهاد در این دانشگاه گفت: در نشست سالانه مسئولان واحدهای دانشگاه آزاد، مسئولان نهاد نمایندگی رهبری در استان ها نیز حضور داشتند و به هر یک از حاضرین نیز یک سکه پرداخت شد.

رستمی گفت: آن گونه که دانشگاه آزاد گفته به ظاهر این سکه‌ها پاداش پایان سالی بوده که هر ساله به این افراد تعلق می‌گرفته و چون مسئولان دفاتر نهاد در این نشست مدعو بودند و جزو نیروهایی که پاداش پایان سال از دانشگاه آزاد دریافت کنند نیستند و این سکه‌ها به آنها تعلق نمی‌گرفته، ما اعلام کردیم که سکه‌های پرداخت‌شده را بازگردانند.

رستمی افزود: ۳۰ مسئول نهاد  در این جلسه حضور داشتند که قرار شد سکه‌هایی که به آنها داده شده را جمع‌آوری کنیم و بعد از جمع‌آوری صورتجلسه خواهیم کرد و آنها تحویل دانشگاه آزاد خواهیم داد. 

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: شکل پرداخت سکه‌ها در این فضا مناسب نبود، بنده به آقای طهرانچی هم که صحبتی که داشتم ایشان هم گلایه‌مند بود ظاهرا نامه‌ای را به همکاران زده بود که شکل پرداخت سکه‌ها به این شکل که 300 سکه به این صورت توزیع شود، قابل توجیه نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1203981
  • منبع: شبکه خبر
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.