سخنگوی فراکسیون امید، نهایی و آماده شدن هرگونه لیست برای انتخابات هیات رییسه مجلس از سوی این فراکسیون را تکذیب کرد.

به گزارش جماران؛ سخنگوی فراکسیون امید، نهایی و آماده شدن هرگونه لیست برای انتخابات هیات رییسه مجلس از سوی این فراکسیون را تکذیب کرد و گفت: مانند سالهای گذشته کاندیداهای هیات رییسه با رای گیری در مجمع عمومی انتخاب می‌شوند.

فاطمه سعیدی در واکنش به انتشار اخباری درباره نهایی شدن فهرست کاندیداهای هیئت رئیسه از سوی فراکسیون امید گفت: از چند روز گذشته شایعاتی درباره نهایی شدن لیست فراکسیون منتشر شده است که نه تنها درست نیست که نمی‌تواند تأثیری بر انسجام و یکپارچگی اعضا داشته باشد. قطعاً فراکسیون امید در این دوره از انتخابات با انسجامی بیشتر از گذشته شرکت می‌کنند.

وی با یادآوری جلسه روز شنبه هفته آینده مجمع عمومی فراکسیون امید برای تصمیم گیری درباره کاندیداها اظهار کرد: اعضای فراکسیون که خواستار کاندیداتوری در انتخابات هیئت رییسه سال اخر مجلس هستند تا پایان روز پنج شنبه هفته جاری برای اعلام به فراکسیون فرصت دارند.

سعیدی در پایان گفت که در حال بررسی شرایط هستیم و عجله‌ای برای ورود به انتخابات هیئت رئیسه نداریم. روز شنبه صبح جلسه مجمع عمومی فراکسیون با دستور کار بررسی انتخابات هیئت رئیسه برگزار شده که نتیجه آن به صورت رسمی اعلام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.