رئیس جمهوری آمریکا بار دیگر به استفاده از منابع نامشخص در گزارش‌های خبری درباره دولتش انتقاد کرد و آنها را "مزخرف" خواند.

به گزارش جماران،  دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در جریان اظهاراتش در انجمن ملی دلالان معاملات ملکی در واشنگتن دی. سی درباره نوع پوشش خبری رویکرد دولت درباره ایران شکایت کرد و گفت که با برخی از مشاوران ارشدش درباره موضوع ایران مخالف است؛ وی روش‌هایی را که اخبار از جانب مقام‌های ناشناس دولتی تهیه می‌شود، مورد انتقاد قرار داد.

وی گفت: آیا می‌دانید که آنها هرگز نامی از کسی نمی‌برند؟ همه چیز به نقل از یک منبع است. هیچ منبعی در کار نیست. این فرد وجود خارجی ندارد. چنین فردی اصلاً زنده نیست. این مزخرف است. مزخرف!

ترامپ ادامه داد: رسانه‌های جعلی با این گزارش‌های گول‌زننده و خیلی نادرست در مورد ایران به کشور ما آسیب می‌زنند.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: این گزارش‌ها نامتمرکز، بدون منبع درست و حسابی (یا منابع ساختگی) و خیلی خطرناک هستند. دستکم ایران نمی‌داند چه فکری بکند که در این مقطع ممکن است حتی چیز خوبی باشد.

رسانه‌های خبری اغلب اخبار خود را از جانب مقام‌های دولتی نقل می‌کنند که می‌خواهند نامشان فاش نشود.

همین اخیر بود که یکی از مقام‌های دولت ترامپ جزئیات مربوط به برنامه مهاجرتی را در حالی که خواست نامش فاش نشود، اعلام کرد.

ترامپ در ادامه صحبت‌هایش روزنامه نگاران را بار دیگر مورد انتقاد قرار داد و آنها را "افراد بدی" خواند و گفت که باید به سخنرانی‌ها و رسانه‌های اجتماعی متکی باشد تا پیام‌هایش را منتشر کند و مدعی شد که باید با "اخبار جعلی" مقابله کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.