عمران خان تاکید کرد: تحریم‌ها علیه ایران مهم‌ترین مشکل برای تکمیل این پروژه است و اگر ما بابت تحریم‌ها نگرانی نداشته باشیم، برای خرید گاز از ایران تردید نخواهیم داشت.

به گزارش جماران؛ نخست وزیر پاکستان خواهان حل مشکل خطوط انتقال گاز ایران و پاکستان شد و از مسئولان بخش انرژی این کشور خواست تا با ارسال نامه‌ای از موضع اروپا و آمریکا در این باره مطلع شوند.

به نقل از دیلی پاکستان، «عمران خان» نخست‌وزیر پاکستان از مسئولان بخش انرژی کابینه خود خواست تا هرچه سریع‌تر از طریق ارسال نامه از موضع قطعی سران اتحادیه اروپا و آمریکا درخصوص خرید گاز از ایران آگاه شوند.

وی در ادامه افزود: اگر مشکلی به دلیل تحریم‌ها وجود نداشته باشد، ما فورا پروژه را نهایی خواهیم کرد و بخشی را که وظیفه ماست، تکمیل می‌کنیم.

عمران خان در ادامه تاکید کرد: تحریم‌ها علیه ایران مهم‌ترین مشکل برای تکمیل این پروژه است و اگر ما بابت تحریم‌ها نگرانی نداشته باشیم، برای خرید گاز از ایران تردید نخواهیم داشت.

وی هم‌چنین گفت: دولت پاکستان با همکاری با دولت ایران این مشکل را حل خواهد کرد و دو طرف تلاش می‌کنند تا این پروژه به شکلی مصالحه‌آمیز اجرایی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.