جلال میرزایی، عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: زنگنه وزیر نفت امروز در جلسه کمیسیون حضور داشت و توضیحاتی را درباره شرایط سخت وزارت نفت در سال گذشته ارائه داد. وی تاکید کرد که امسال هم کارمان سخت است.

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون انرژی گفت: وزیر نفت گفته امسال هم کارمان در وزارت نفت سخت است اما نهایت تلاشمان را داریم که وزارت نفت به بهترین نحو به کار خود ادامه دهد.

جلال میرزایی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون انرژی گفت: آقای زنگنه وزیر نفت امروز در جلسه کمیسیون حضور داشت و توضیحاتی را درباره شرایط سخت وزارت نفت در سال گذشته ارائه داد. وی تاکید کرد که امسال هم کارمان سخت است اما نهایت تلاشمان را داریم که وزارت نفت به بهترین نحو به کار خود ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: پس از صحبت‌های وزیر نفت اعضای کمیسیون انرژی مباحث خود را در حوزه‌های کلان نفتی و بحث تاثیرات تحریم‌ها و تولید فرآورده‌های نفتی و سرمایه‌گذاری در میادین مشترک مطرح کردند، وزیر هم در ادامه توضیحاتی را درباره تولید میعانات گازی ارائه داد و گفت که اگر محدودیت‌ها برداشته شود، وضعیت‌مان به گونه‌ای خواهد بود که می‌توانیم به مرز صادرات دو میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه برسیم.

میرزایی گفت: زنگنه گفت که سیل اخیر، حوزه نفت در خوزستان را هم تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.