رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه سخنرانان این مجلس انتظارات خود را از رئیس قوه قضاییه مطرح کردند: امیدوارم که خداوند به ایشان توفیق بدهد بتوانند عدالت را رعایت کنند تا کسانی که غارتگر اموال، اختلاس گر و مفسد هستند، با آنها برخورد قاطع کنند و سال آینده به گونه ای باشد که خدا و همه مردم انشالله از اقدامات ایشان راضی باشند.

به گزارش جماران؛ آیت الله احمد جنتی روز چهارشنبه در مراسم اختتامیه ششمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت ایام مبارک ماه رجب، اظهار داشت: باید به مردم اعلام کنیم که اگر می‌خواهید نمونه پیدا کنید برای مجلسی که آرام با هم صحبت می‌کنند و هیچ جدلی در آن وجود ندارد و به هم احترام می‌گذارند، مجلس خبرگان است. 

وی با بیان اینکه در این مجلس ممکن است اختلاف نظر پیدا شود، افزود: نظر مخالف و موافق در این مجلس گفته شده و سپس رای‌گیری می‌شود. 

رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: درگیری در این مجلس به وجود نمی‌آید و این مجلس می تواند به عنوان الگویی برای مجالس دیگر باشد. 

آیت‌الله جنتی با اشاره به خصوصیات منحصر به فرد این نهاد، یادآور شد: در این اجلاسیه سخنرانی های خوبی صورت گرفت، هم در سخنرانی قبل از دستور و هم متصل به دستور بحث‌های خوبی انجام شد. 

وی با بیان اینکه سخنرانان انتظارات خود را از رئیس قوه قضاییه مطرح کردند: امیدوارم که خداوند به ایشان توفیق بدهد بتوانند عدالت را رعایت کنند تا کسانی که غارتگر اموال، اختلاس گر و مفسد هستند، با آنها برخورد قاطع کنند و سال آینده به گونه ای باشد که خدا و همه مردم انشالله از اقدامات ایشان راضی باشند. 

آیت‌الله احمد خاتمی سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان هم در ادامه گفت: به عنوان عضو خبرگان افتخار می کنم به این عضویت به دلیل اینکه دیروز وقتی وزیر امور اقتصاد و دارایی آمدند عزیزان حرف داشتند برای گفتن.

وی افزود: برخی به مثابه یک متخصص وارد شدند و خود آقای دژپسند فرمودند که در این جلسه به حمدالله اعضای محترم بسیار عالمانه بحث کردند و دیشب در جلسه ای که آیت الله رئیسی رئیس قوه قضاییه بودند پیشنهادهای بسیار پخته ای در این مجلس عرضه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.