آیت الله وحیدخراسانی به وزیر آموزش و پرورش گفتند: کتب آموزشی را بادقت بررسی و پی ریزی کنید ، تربیت اطفال شیعه و معرفت ائمه اثنی عشری باید در متون آموزشی و کتب درسی موج بزند.

 به گزارش جماران، آیت الله العظمی وحید خراسانی در دیدار وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه، ضمن مهم دانستن مسئولیت در آموزش و پرورش بیان داشتند: کار شما مهم و قابل تقدیر است، چون عقاید بچه های شیعه به شما سپرده شده است. 
 
ایشان تاکید کردند: این امانت را حفظ کنید و برای اینکه در این کار موفق باشید، هر روز سوره یس را بخوانید و به امام زمان (عج ) هدیه کنید تا او شما را در این راه کمک کند.  
 
این مرجع تقلید خاطر نشان ساختند: شما را دعا میکنیم در این مسئولیت مهم موفق باشید، چون در آموزش و پرورش باید امانت دار شیعه و اهل بیت علیهم االسلام باشید، دانش آموزان نزد شما امانت هستند و باید این امانت را به امام زمان برگردانید.  
 
ایشان باتوصیه به وزیر آموزش و پرورش بیان داشتند: کتب آموزشی را بادقت بررسی و پی ریزی کنید ، تربیت اطفال شیعه و معرفت ائمه اثنی عشری باید در متون آموزشی و کتب درسی موج بزند.  
 
حضرت آیت الله وحید خراسانی در ادامه افزودند: با حسن کلام با دیگر مذاهب تعامل داشته باشید و تلاش کنید برای تحقق آموزه های تشیع فاطمیه ، صادقیه و علویه را احیا کنید ، اینها  برای شما  باقیات الصالحات در دنیا و آخرت می باشد و در شب اول قبر به کمک خواهند آمد.  

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1136526
  • منبع: حوزه نیوز
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.