وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروزه بیش از هر زمان دیگری به میانجی‌‌گری نیاز داریم تا اعضای جامعه را به یکدیگر بچسبانند. ما ایرانی‌‌ها خیلی تنها شده‌ایم، در این راستا نهادهای سنتی و جدید باید خیر جمعی را گسترش دهند.

به گزارش جماران؛ وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: امروزه بیش از هر زمان دیگری به میانجی‌‌گری نیاز داریم تا اعضای جامعه را به یکدیگر بچسبانند. ما ایرانی‌‌ها خیلی تنها شده‌ایم، در این راستا نهادهای سنتی و جدید باید خیر جمعی را گسترش دهند.

علی ربیعی شامگاه امروز در همایش بیماری‌‌های نادر گفت: بزرگترین مسئله ما بیماران نیستند بلکه خانواده‌‌‌های آنان هستند زیرا خانواده بیمار را تحت پوشش و حمایت دارد‌. زجر خانواده قابل وصف نیست اگر خانواده کانون توجه باشد، برای بیمار موثر است.

وی ادامه داد: فکر می‌کردم برخی از انسان‌‌‌ها فرد نیستند، آنها نهاد نیستند بلکه انسان‌‌‌هایی هستند که مسبب خیر می‌شوند و زمانی که نیستند، رفتارشان باقی می‌ماند. ما در جامعه به این افراد بسیار نیاز داریم.

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: امروزه بیش از هر زمان دیگری به میانجی‌‌گری نیاز داریم تا اعضای جامعه را به یکدیگر بچسبانند. ما ایرانی‌‌ها خیلی تنها شده‌ایم، در این راستا نهادهای سنتی و جدید باید خیر جمعی را گسترش دهند.

ربیعی اضافه کرد: شاخص کشور اسلامی این است که بیماران چگونه دیده می‌شوند. امیدواریم با غربالگری‌‌ها و سیاست‌‌های لازم به بیماران کمک کنیم. بر این اساس جامعه می‌تواند بیشتر از دولت نقش‌‌آفرینی کند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.