شورای امنیت سازمان ملل حمله تروریستی روز چهارشنبه را اقدامی بزدلانه و شنیع توصیف و آن را به شدیدترین نحو محکوم کرده است.

به گزارش جماران؛ شورای امنیت سازمان ملل در بیانیه‌ای به شدیدترین نحو حمله تروریستی در جاده خاش- زاهدان را محکوم کرد.

در ادامه واکنش‌های بین‌المللی به حمله تروریستی روز چهارشنبه در جاده «خاش-زاهدان» در استان سیستان و بلوچستان ایران، شورای امنیت سازمان ملل بامداد امروز جمعه به وقت تهران بیانیه‌ای در این باره صادر و این حمله تروریستی را محکوم کرده است.

شورای امنیت سازمان ملل حمله تروریستی روز چهارشنبه را اقدامی بزدلانه و شنیع توصیف و آن را به شدیدترین نحو محکوم کرده است.

شورای امنیت همچنین همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان و دولت ایران اعلام و برای مجروحان این حمله تروریستی آرزوی بهبودی سریع کرده است.

در این بیانیه با تصریح بر اینکه «تروریسم در همه اشکال آن، یکی از جدی‌ترین تهدیدات برای صلح و امنیت بین‌المللی است»، بر لزوم مسئول شناختن و اجرای عدالت در قبال سازمان‌دهندگان، حامیان مالی و پشتیبانان چنین اقدامات تروریستی تاکید شده است.

شورای امنیت سازمان ملل همچنین از همه کشورها خواسته که مطابق با قوانین بین‌المللی و قطعنامه‌های شورای امنیت با حکومت ایران بعد از این حمله تروریستی «همکاری فعالانه» داشته باشند و طبق قوانیت بین‌المللی با تروریسم مقابله کنند.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه چهارشنبه شب در اطلاعیه‌ای از حمله انتحاری تروریست‌های تکفیری به اتوبوس حامل رزمندگان اسلام و شهادت و مجروح شدن جمعی از حافظین مرزهای میهن اسلامی در جاده خاش- زاهدان در شامگاه چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه خبر داده بود

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.