​رئیس دفتر رئیس‌جمهور با قدردانی از مسئولان استان لرستان برای خدمت رسانی و اطلاع رسانی سریع و به موقع، همبستگی، همکاری و رسیدگی به مشکلات سیل زدگان با توجه به امکانات محدود این استان، گفت: با وجودی که سیل اخیر در یکصد سال گذشته بی سابقه بوده، خوشبختانه خسارت جانی نداشتیم و این امری بزرگ است چراکه ازدست دادن یک هموطن قابل جبران نیست.

به گزارش جماران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دکتر محمود واعظی روز چهارشنبه در جلسه شورای مدیریت بحران استان لرستان با تاکید بر اینکه همه اعضای شورای بحران استان از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و دستگاه های دولتی در حادثه سیل اخیر با تمام وجود وارد عمل شدند،گفت: وظیفه مسوولان خدمت به مردم است و خسارات مالی سیل زدگان را تا حد امکان جبران می کنیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به آسیب ها و خسارات وارده به مردم سیل زده تصریح کرد: نباید مردم را تا زمانی که به زندگی عادی برنگشته اند، رها کنیم.

دکتر واعظی با بیان اینکه دولت برای رفع مشکلات مردم غیور لرستان اهمیت ویژه ای قائل است، ادامه داد: سازمان برنامه و بودجه با وجود همه محدویت های بودجه ای مصمم به رفع مشکلات مردم آسیب دیده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور بر لزوم اقدامات پیشگیرانه به منظور کاهش خسارات و ابعاد حوادث طبیعی از جمله سیل تاکید کرد و گفت: باید رودخانه های مشکل آفرین با دبی بیش از حد، با اقداماتی از جمله آبخیزداری ساماندهی شوند تا از ورود آب به شهرها جلوگیری به عمل آید و به همین منظور اعتبارات بیشتری از صندوق توسعه به این استان اختصاص داده می شود. 

دکتر واعظی افزود: دولت برای آزادسازی حریم قلعه فلک الافلاک،۴۰ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.