فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ تاکید کرد: امروز همه قوای سپاه و بسیج پایتخت برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم در اختیار شهرداری قراردارد.

به گزارش جماران، سردار محمدرضا یزدی که روز یکشنبه در یکصد و چهارمین جلسه علنی شورای شهر تهران و مراسم ادای سوگند شهردار تهران حاضر شده بود خطاب به پیروز حناچی گفت: شما وارد عرصه ای شده اید که امروز توقع می‌رود به مردم خوب تهران، خدمت کنید.


وی اظهارداشت: سال گذشته با حضور محمد علی نجفی در شهرداری به ایشان گفتم که هر قدمی را که برای خدمت و عزت مردم تهران بردارید ما در آن قدم همراهتان هستیم و اگر در تهران با مشکلی روبه رو شدید حتما ما در صف مقدم رفع مشکل هستیم.
یزدی افزود: به سید محمد علی افشانی شهردار پیشین هم نه نگفتیم و درباره پیروز حناچی نیز اینگونه خواهد بود.
وی با بیان اینکه خوشحالیم که امروز در نقاط مختلف شهر تهران برای خدمت به مردم در عرصه‌های اجتماعی وارد شده ایم اظهارداشت: ورود سپاه و بسیج تهران در عرصه های مختلف برای محرومیت زدایی، جلوگیری از فقر مضاعف و نیز بروز آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد است.
فرمانده سپاه تهران بزرگ افزود: شهرداری تهران مطمئن باشد که ما همیشه برای خدمت به مردم پشتیبان آن هستیم.

 حضور بسیج در عرصه خدمات رسانی به شهروندان‌
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) ادامه داد: سپاه سال گذشته 100 اصله درخت را در زمین های اطراف تهران کاشت و این در حالی بود که کسی از ما نخواسته بود برای این امور وارد شویم.
وی گفت: در زمان سرما و برف سال گذشته هم که به مردم تهران فشار وارد شده و معابر یخ زده بود، فرزندان بسیجی تهران برای کمک رسانی وارد عرصه شدند.
یزدی افزود: از سال گذشته حدود 509 منزل مردم نیازمند تهران و سه مدرسه بازسازی شده است.
وی بیان کرد: همچنین توانستیم با کمک مردم تهران 12 هزار سبد کالا در اختیار نیازمندان قرار دهیم و به چهار هزار و 10 نوعروس جهیزیه اهدا کنیم.
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) راه‌اندازی اتاق ها و خانه های مشاوره در مراکز بسیج مساجد و بوستان های تهران به منظور جلوگیری از طلاق را از دیگر فعالیت‌های بسیج تهران برشمرد.
وی گفت: از سال گذشته تاکنون یکهزار پروژه عمرانی و غیرعمرانی برای محرومیت‌زدایی، کارآفرینی و در اجرای اقتصاد مقاومتی در تهران از سوی بسیج انجام شده است.

 امنیت تهران مثال زدنی است 
فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه امروز امنیت پایتخت از بزرگترین مثال هایی است که زده می شود، تاکید کرد: باید همه دست به دست هم دهیم که تهران را بهتر از گذشته کنیم.

 همه دستگاه‌ها آماده کمک در اداره شهر تهران 
یزدی با بیان اینکه مردم از همه ما توقع دارند گفت: همه کسانی که باید به شهردار و شورای شهر کمک کنند از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی، هیات دولت، نیروهای مسلح بخصوص بسیج، سپاه تهران و نیروهای انتظامی و سایر دستگاه ها دست به دست هم می‌دهند تا تهران به نحو خوبی اداره شود.

  برای کمک به مردم منتظر دعوت کسی نخواهیم بود
وی ادامه داد: هر جا نیاز به خدمت باشد بسیج و سپاه حاضر خواهند شد و ما منتظر کسی نخواهیم ماند که ما را برای کمک به مردم دعوت کند، بلکه هر کاری که از دستمان بر‌آید انجام می دهیم.
به گزارش ایرنا حناچی که 22 آبان امسال به عنوان چهاردهمین شهردار پایتخت پس از انقلاب اسلامی انتخاب شد، امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر تهران سوگند یاد کرد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.