آیت‌الله علوی‌گرگانی بیان کرد: با توجه به زندگی سخت مردم در مشکلات اقتصادی مسئولان باید در توزیع کالا و قیمت آن نظارت بیشتری داشته باشند، مسئولان نباید در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنند، بلکه باید در جهت رضای الهی قدم بردارند و امور مردم را ساماندهی کنند.

به گزارش جماران؛ یک استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه سازمان استاندارد کشور دارای رسالت و مسئولیت مهم و سنگینی در سلامت مردم است، گفت: سازمان استاندارد نباید اجازه تولید کالای تقلبی و کم‌کیفیت را بدهند، زیرا آبروی کشور در گرو تولیدات مناسب است.

آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار با نیره ‌سادات پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کرد: نعمات الهی برای آزمودن انسان‌ها آفریده شده است و داشتن تقوا موجب می شود همین مادیات نیز انسان را به تعالی برساند.

وی تصریح کرد: مردم دارای مشکلاتی در تامین معیشت هستند و در این باره باید مسئولان در رابطه با رفع مشکلات جامعه تلاش کنند.

این استاد برجسته حوزه بیان کرد: با توجه به زندگی سخت مردم در مشکلات اقتصادی مسئولان باید در توزیع کالا و قیمت آن نظارت بیشتری داشته باشند، مسئولان نباید در خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنند، بلکه باید در جهت رضای الهی قدم بردارند و امور مردم را ساماندهی کنند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان استاندارد کشور دارای رسالت و مسئولیت مهم و سنگینی در سلامت مردم است؛ اگر در سازمان استاندارد کشور نسبت به سلامت مردم بی توجهی شود جامعه با مشکلات زیادی مواجه می گردد و این خیانتی بزرگ در حق مردم است.

این استاد حوزه تصریح کرد: سازمان استاندارد نباید اجازه تولید کالای تقلبی و کم‌کیفیت را بدهند، زیرا آبروی کشور در گرو تولیدات مناسب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.