نشست مشترک مجمع نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر تهران امروز در محل شورای شهر برگزار شد و در این جلسه سیدمحمدعلی افشانی شهردار تهران گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد.

به گزارش جماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در نشست مشترک امروز مجمع نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر کمیته ای مشترک برای ادامه کار سیدمحمد علی افشانی شهردار تهران تشکیل شد.

'فاطمه ذوالقدر' اظهار داشت: نشست مشترک مجمع نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر تهران امروز در محل شورای شهر برگزار شد و در این جلسه سیدمحمدعلی افشانی شهردار تهران گزارشی از عملکرد خود ارائه کرد.

وی اضافه کرد: در این جلسه کمیته مشترکی میان اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران تشکیل شد و بنا شد این کمیته جلساتی را با معاونت قوانین و هیات رییسه مجلس مبنی بر ادامه کار افشانی شهردار تهران تشکیل دهد. 

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز نهادهایی مبنی بر ارائه طرح دو فوریتی برای ادامه کار شهردار تهران مطرح شد اما به دلیل آنکه طرح های دو فوریتی زیادی در دستور کار مجلس قرار دارد و ممکن است این طرح در مجلس مطرح نشود بنا شد فعلا این کمیته کار خود را آغاز کند. 

ذوالقدر اضافه کرد: اکثریت اعضای این جلسه با توجه به عملکرد مثبت افشانی خواهان ادامه کار وی در شهرداری تهران بودند و تاکید داشتند که افشانی در شهرداری تهران خوب عمل کرده است. 

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: شهردار تهران در این جلسه همچنین درمورد ارائه لایحه درآمدهای پایدار به مجلس مباحثی را مطرح کرد و بنا شد این لایحه به مجلس ارائه شود. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.