سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار کرد: هفته گذشته تعدادی از نمایندگان شکایتی از خانم سلحشوری و آقای حیدری درباره نطق‌شان به هیات نظارت ارائه کردند که هنوز هیات وارد بررسی آن نشده است.

به گزارش جماران؛ سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان گفت که شکایت تعدادی از نمایندگان از پروانه سلحشوری و غلامرضا حیدری نمایندگان تهران به دلیل نطق اخیرشان به هیات رسیده که هیات نظارت، بررسی آن را در دستور کار قرار داده است.

محمدجواد جمالی اظهار کرد: هفته گذشته تعدادی از نمایندگان شکایتی از خانم سلحشوری و آقای حیدری درباره نطق‌شان به هیات نظارت ارائه کردند که هنوز هیات وارد بررسی آن نشده است.

وی افزود: شکایت دیگری از خانم سلحشوری از طرف نیروی انتظامی به دلیل مصاحبه ایشان به هیات نظارت ارائه شد که نتیجه بررسی‌ها آن بود که صحبت‌های ایشان خلاف وظایف نمایندگی نبوده است. خانم سلحشوری بعد از انتشار فیلمی در فضای مجازی با محتوای درگیری خانمی با مامور نیروی انتظامی به دلیل بدحجابی، واکنشی در مصاحبه‌ای داشته که این باعث شکایت نیروی انتظامی شد در نهایت هیات نظارت این صحبت‌ها را خلاف وظایف نمایندگی تشخیص نداد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان درباره بررسی اتفاقات روز استیضاح ربیعی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و طرح ادعاهایی از سوی نمایندگان متقاضی استیضاح و وزیر گفت: جلسات هیات نظارت برای بررسی این موارد تشکیل شده و ادامه دارد چون هنوز همه افراد مستندات‌شان را ارائه نکردند، قرار شد که نامه‌نگاری‌هایی صورت گیرد تا موارد مورد بررسی قرار گیرد.

جمالی درباره وضعیت شکایت سیف، رییس سابق بانک مرکزی از برخی از نمایندگان گفت: بر اساس شکایت ایشان، آخرین نماینده هم به هیات احضار شد و دفاعیاتش را ارائه کرد. اکنون ما در مرحله صدور رای هستیم.

وی درباره بررسی شکایت کامران، نماینده اصفهان از رییس مجلس نیز گفت: هنوز ایشان شکایت کتبی را به هیات نداده است منتها به صورت شفاهی به بنده اعلام کرد که می‌خواهد از رییس مجلس شکایت کند. البته محتوای شکایت را عنوان نکرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.