رئیس جمهوری آمریکا در ماه نوامبر به فرانسه و ایرلند سفر می کند.

به گزارش جماران؛ کاخ سفید اعلام کرد رئیس جمهوری آمریکا برای شرکت در آئین یادبود یکصدمین سالروز پایان جنگ جهانی اول در 11 نوامبر به پاریس سفر می کند.

در اطلاعیه روز جمعه کاخ سفید آمده است مشارکت دونالد ترامپ در این رویداد، یاد آمریکایی هایی را که نه تنها در طول جنگ جهانی اول، بلکه از ابتدای این قرن برای نام آزادی قربانی شده اند، گرامی می دارد.

همچنین اعلام شده است که ترامپ در مدت حضور در اروپا، برای تجدید روابط عمیق و تاریخی بین آمریکا و ایرلند، به این کشور سفر می کند.

دفتر سخنگوی کاخ سفید شرکت در اجلاس گروه 20 در بوینس آیرس آرژانتین را دیگر برنامه ترامپ در ماه نوامبر برشمرد و ادامه داد: اجلاس گروه 20 فرصتی برای رئیس جمهوری خواهد بود تا سیاست های اقتصادی مترقی خود را در سطح بین المللی برجسته و با دیگر رهبران کلیدی جهان همکاری کند. 

بر اساس اطلاعیه کاخ سفید، ترامپ پس از آن به کلمبیا خواهد رفت تا درباره فرصت های همکاری بیشتر دو دولت در زمینه امنیت، مبارزه با مواد مخدر و مسایل منطقه ای تبادل نظر کند.

اطلاعیه کاخ سفید می افزاید: علاوه بر این، رئیس جمهوری از معاون اول خود خواسته است تا در ماه نوامبر به سنگاپور سفر و در اجلاس سران کشورهای عضو همکاری های آمریکا-جنوب شرقی آسیا و همچنین اجلاس سران شرق آسیا شرکت کند.

پنس همچنین به پاپوآ گینه نو می رود تا در نشست همکاری های اقتصادی آسیا-پاسفیک حضور یابد. 

بر پایه اعلام کاخ سفید، معاون اول رئیس جمهوری آمریکا در این نشست، چشم انداز ایالات متحده را از آزادی و گشایش پیمان همکاری ایندو-پاسفیک بر اساس احترام به حاکمیت، نقش قانون و اصول تجارت آزاد، منصفانه و متقابل تشریح خواهد کرد. 

دفتر سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: معاون رئیس جمهوری آمریکا با متحدان و شرکای خود از سراسر منطقه برای پیشبرد امنیت، رفاه و آزادی دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.