به گزارش ایرنا از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز ایلام، علیرضا شیروی افزود: در این جشنواره روح الله اکبری در بخش بهترین کارگردانی فیلم مستند برای مستند جلیل و خلیل، طالب قبادزاده در بخش تهیه کنندگی برای برنامه نسیم، محمد جواد شوهانی در بخش موسیقی ایلام و معصومه دارابی برای اثر پژوهشی معرفی مشاغل، شرایط و چگونگی کارآفرینی با نگاه به فرصت های شغلی موجود در استان عنوان های برتر را کسب کردند.
وی یادآور شد: همچنین طیبه فهیمی نژاد در بخش تهیه کنندگی رادیو برای مستند روشنا (ویژه شعار سال و اقتصاد مقاومتی)، مریم امینی در بخش تهیه کنندگی رادیو برای برنامه های سلام هام ولاتی (روستا) و مستند دقیقه پنجاه و پنجم (ویژه دفاع مقدس) توانستند عناوین برتر این جشنواره را از آن خود کنند.
به گفته مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام همچنین از علی محمد ارسلانی برای اثر پژوهشی آواها و نواهای ایلامی تقدیر شد.
شیروی افزود: صدا و سیمای مرکز ایلام بیش از 100 اثر در حوزه ها ی صدا، سیما، خبر، موسیقی، پژوهش و فضای مجازی را تولید و به دبیرخانه بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استان ها ارسال کرد.
وی یادآور شد: صدا و سیمای مرکز ایلام سال گذشته نیز هشت عنوان برتر در بیستمین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیما را کسب کرد.
به گزارش ایرنا، حدود 10 هزار اثر به بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا و سیما ارسال شد که پنج برابر دوره های گذشته است، همچنین 128 داور از جمله هنرمندان عرصه سینما، تلویزیون و موسیقی آثار رسیده به جشنواره را مورد ارزیابی و داوری قرار دادند.
بیست و یکمین جشنواره تولیدات مراکز استانهای صدا و سیما سوم تا پنجم شهریورماه به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.