سیروس مرادحاصلی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: امسال در اجرای تصمیم راهبردی دولت تدبیر و امید و تلاش برای ایجاد اشتغال و رفع مشکلات روستاییان و جلوگیری از خالش شدن روستاها از سکنه 150 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب 222 طرح اقتصادی و اجتماعی به روستائیان سطح شهرستان پرداخت شده است.
وی افزود: این میزان تسهیلات اشتغالزایی با سررسید پنج ساله و یکسال تنفس و سود پنج درصد به متقاضیان در سطح روستاها و عشایر پرداخت شده است.
فرماندار آبدانان با تشریح اقدامات دولت برای ایجاد اشتغال و رفع نابسامانی های اقتصادی و تورمی در جامعه روستایی تاکید کرد: با پرداخت این تسهیلات کم بهره و بدور از مشکلات و موانع اداری، ضمن ایجاد امید و نشاط در بین مردم، زمینه اشتغال بکار 343 نفر از واجدان شرایط نیز مهیا شده است.
مراد حاصلی یادآور شد: با هماهنگی های بعمل آمده 69 نفر از جوانان تحصیل کرده در قالب طرح کارورزی در کارگاه های تولیدی سطح شهرستان آبدانان مشغول بکار شده اند.
گفتنی است بمناسبت هفته دولت 15 طرح عمرانی ، فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی در شهرستان آبدانان با اعتبار 150 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.
7174/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.