علی متانت روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تکذیب بروز هرگونه درگیری و تنش در فرودگاه ایلام در پی لغو شدن پرواز ایلام - تهران اظهار داشت: شرکت هواپیمایی آسمان امروز 2 پرواز در مسیرهای منتهی به ایلام داشت که در پرواز مشهد به سمت ایلام هواپیما دچار نقص فنی شده و هم اکنون در فرودگاه شهدای ایلام زمین گیر شده است.
وی افزود: مسئولان ارشد این شرکت بنا بر تشخیص خود به منظور انتقال مسافران پرواز ایلام به مشهد ، هواپیمایی که برای مسیر ایلام به تهران پیش بینی شده بود را جایگزین کرده و این پرواز مسافران ایلام به مشهد را منتقل کرد که موجب نارضایتی مسافران مسیر ایلام به تهران شد.
مدیر فرودگاه شهدای ایلام تاکید کرد: هم اکنون کارشناسان این شرکت در حال رفع نقص دیگر هواپیمای شرکت آسمان هستند تا در صورت رفع مشکل این پرواز مسافران مسیر ایلام به تهران را منتقل کند ولی در هر صورت سلامت و ایمنی مسافران در اولویت بوده و تا زمان رفع مشکل فنی امکان انتقال آنها وجود ندارد.
متانت یادآور شد: مسئولان فرودگاه شهدای ایلام مسافرانی که دارای مشکل پزشکی و درمانی بوده و پرواز آنها ضرورت داشته باشد را از طریق شرکت های ماهان و ایران ایران به مقصد تهران انتقال خواهند داد.
گفتنی است برخی کانال های در شبکه های مجازی از درگیری میان برخی از مسافران پرواز ایلام به تهران به عوامل فرودگاه شهدای ایلام در پی جایگزینی مسافران ایلام به مشهد با این افراد خبر داده بودند.
برخی مسافران عنوان کرده بودند که مسئولان شرکت هواپیمایی با توجه به وجود اتباع عراقی در پرواز ایلام به مشهد آنها را به مسافرانی ایرانی ترجیح داده اند.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.