احمد کریمی راد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کاراته کا با دریافت این سهمیه اولین سهمیه غرب کشور و پنجمین سهمیه فدراسیون کاراته ایران را کسب کرده است.
وی افزود: این ورزشکار قرار است به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در بازی های المپیک جوانان 2018 در کشور آرژانتین که مهرماه برگزار می شود، شرکت کند.
کریمی راد یادآور شد: آلتونی اولین مدال طلای سال 97 خود را در مسابقات آسیایی ژاپن در بخش انفرادی رشته کمیته و در وزن 59+ کیلوگرم رده سنی جوانان کسب کرد.
رئیس هیات کاراته ایلام اضافه کرد: به تازگی اسرا و اسما کریمی راد خواهران کاراته کاری ایلامی در مسابقات لیگ کشور بترتیب با کسب 2 مدال طلا و نقره در رده های سنی نوجوانان و جوانان به تیم ملی دعوت شدند.
به گزارش ایرنا، ورزش های رزمی در استان ایلام مطلوب و مورد علاقه عموم مردم هستند به خصوص اینکه دختران و پسران ایلامی در سال های اخیر مدال های مختلف قهرمانی در رقابت های مربوط به این رشته ها کسب کرده است.
استان مرزی ایلام در چند سال اخیر چندین دوره به نحو مناسبی میزبان مسابقات بین المللی و آسیایی در رشته های کاراته، جودو، فوتبال، بسکتبال، وزنه برداری، سپک تاکرا، کبدی و بدمینتون بوده است.
هیات کاراته استان ایلام دارای 2 هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته است که از این تعداد بیش از یک هزار و 350 نفر را بانوان تشکیل می دهند ضمن اینکه 6 هزار نفر نیز غیر سازمان یافته در این رشته فعالیت ورزشی دارند.
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.