محمدرضا حیدری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مهرماه امسال همزمان با سال تحصیلی جدید 21 فضای آموزشی در مناطق مختلف این استان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی اعتبار هزینه شده برای ساخت این مدارس را بیش از 115 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: 40 درصد این مبلغ از سوی افراد خیر و مابقی نیز از محل اعتبارهای دولتی تامین و هزینه شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با بیان اینکه این مدارس در مجموع 81 کلاس درس دارند، اضافه کرد: زیربنای این فضاهای آموزشی 9هزار و 387متر مربع است.
حیدری بازسازی مدارس را از دیگر اقدام های این اداره کل برای مهرماه امسال عنوان کرد و گفت: تابستان امسال با اختصاص اعتبار یک میلیارد ریالی طرح هجرت با مشارکت دانش آموزان آغاز شده است.
وی ادامه داد: مدارس استان در اجرای این طرح با مشارکت دانش آموزان بازسازی و زیباسازی می شوند.
به گفته مدیرکل نوسازی مدارس ایلام، این طرح با هدف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان همه ساله با مشارکت بسیج سازندگی و آموزش و پرورش در فصل تابستان اجرا و در قالب آن مدارس توسط دانش آموزان رنگ آمیزی، تعمیر و بهسازی خواهند شد.
حیدری اقدام های انجام گرفته در اجرای طرح هجرت را شامل بهسازی فضای مدارس، تعمیر تجهیزات و در صورت لزوم انجام ایزوگام و عایق بام مدارس اعلام کرد.
در سال تحصیلی گذشته 100 هزار دانش آموز مقاطع تحصیلی مختلف در بیش از یک هزار و 200 مدرسه استان ایلام تحصیل کردند.
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.