به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام بیان کرد: مخلان اقتصادی عامل اصلی بی ثباتی بازار در کشور محسوب می شوند، محاکمه این عوامل خواسته عموم مردم است.
وی افزود: مسئولان امر باید این خاطیان را معرفی کرده تا مردم با این افراد آشنا شوند و در برابر افکار عمومی قرار گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: اقدام جنایتکارانه آمریکا و بدعهدی اروپا نشان داد آنان دشمنان واقعی ملت ما هستند که کمر به نابودی ایران و ایرانی بسته ‌اند.
حجت الاسلام لطفی اضافه کرد: موضع شجاعانه اخیر رئیس جمهوری در مقابل زورگویی‌های آمریکا و متحدانش می ‌تواند معادله کنونی را در سطح منطقه و بین‌الملل تغییر دهد.
وی کنگره عظیم و جهانی حج را مظهر وحدت و اعلام برائت از مشرکان بیان کرد و گفت: این کنگره بزرگ مظهر وحدت و اعلام برائت از مشرکان در عصر حاضر از جمله استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است.
امام جمعه ایلام افزود: بدون شک اعلام برائت از مشرکان در مراسم حج توسط میلیون‌ها زائر بیت‌ الله الحرام زمینه‌ رهایی ملت‌های مسلمان از یوغ جهانخواران و مفسدان عالم رژیم‌های آمریکا، اسرائیل و آل سعود و آزادسازی حرمین شریفین از اسارت مزدوران است.
وی در ادامه به قطعی های مکرر برق اشاره کرد و گفت: مشکل نوسانات و قطعی مکرر برق در هوای گرم تابستان مردم را با مشکلات زیادی رو به رو کرده که حل این مشکل نیازمند توجه ویژه مسئولان است و باید هر چه سریعتر برطرف شود.
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.