بهمن جلیلیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جوان که 23 سال سن داشته و اهل شهرستان چرداول است، برای ماهیگیری به منطقه تنگه سازه بن در محل رودخانه سیمره شهرستان سیروان می رود که روز گذشته ساعت 14:30 در رودخانه غرق می شود.
وی ادامه داد: به محض اطلاع از غرق شدن این فرد گروه های مختلف غریق نجات در محل حضور یافتند اما تا شب هنگام موفق به یافتن جسد وی نشدند.
فرماندار سیروان افزود: امروز چند گروه جدید به منطقه حضور یافته و در غالب 2 قایق در حال جستجو برای یافتن جسد فرد غرق شده هستند.
جلیلیان همچنین از حضور گروه غریق نجات جدید تا ظهر امروز در محل خبر داد و گفت: تلاش برای یافتن جسد این جوان از مناطق مختلف رودخانه در حال ادامه است و حتی در پایین دست با نصب تور ماهیگیری سعی در یافتن جسد فرد دارند.
وی یادآور شد: بر اساس اطلاعات افراد حاضر در محل این فرد برای ماهیگیری در محل تنگه سازه بن حضور یافته که غرق شده است.
وی از بی نتیجه بودن تلاش ها برای کشف جسد جوان غرق شده خبر داد و گفت: گروه های غریق نجات همچنان در محل حضور دارند و به کار جستجو خود ادامه می دهند.
به گزارش خبرنگار ایرنا، رودخانه سیمره از 2 شهرستان سیروان و چرداول عبور می کند و همه ساله از افرادی که برای ماهیگری و شنا به این رودخانه می روند، قربانی می گیرد.
شهرستان سیروان در 60 کیلومتری شمال مرکز ایلام واقع است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.