به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار نورعلی یاری در جمع تعدادی از فرماند هان و مسئولان انتظامی استان ایلام اظهار کرد: مصرف کالاهای خارجی و توجه نکردن به تولیدات داخلی همچون ویروسی در کشور در حال گسترش است و عوارض سوءِ آن در تمامی جنبه‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور قابل مشاهده است.
وی افزود: عدم مصرف کالای داخلی به معنی تعطیلی صنایع داخلی، بیکاری جوانان و نیروی انسانی ، وابستگی و مرگ تدریجی اقتصاد و جامعه خواهد بود.
فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری (مدظله) بایستی از خود شروع کرده و ضمن استفاده از کالای ایرانی، به عنوان یک معروف در جامعه نیز ترویج داد.
سردار یاری یادآور شد: اگر می خواهیم مردم به خرید کالای خارجی عادت نکنند، باید از کالای ایرانی به طور بی شائبه حمایت کنیم چرا که حمایت از تولیدات داخلی پاسداری از اقتصاد ملی و تداوم راه شهیدان است.
وی اضافه کرد: تاکید بر مصرف کالای ایرانی ، فقط توصیه ای برای مصرف کنندگان نیست ، بلکه تولید کننده هم باید با ارائه کیفیت برتر و قیمت پایین تر ، اجاره ندهد که مشتریان به کالای خارجی تمایل پیدا کنند.
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.