عمران خودآموز روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این نمایش ها با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای سومین دوره در چهار شهرستان استان که مناطق عملیاتی دارند اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: در اجرای این برنامه گروه های نمایش از 27 اسفند جاری تا پایان تعطیلات نوروزی در مناطق عملیاتی شهرستان های ایوان، مهران، ایلام و دهلران مستقر شده و این نمایش ها را با موضوع های قرآنی و تکریم و بزرگداشت مقام شهدا و حفظ حماسه هشت سال دفاع مقدس اجرا می کنند.
خودآموز با بیان اینکه اجرای این گروه های نمایشی در مناطق عملیاتی استان ایلام تا روز 12 فروردین ادامه دارد، افزود: این گروه ها در کانون های جمعیتی و مناطق عملیاتی روزانه اجراهای متعددی دارند و در دو دوره قبل که اجرا شد با استقبال مسافران نوروزی بویژه کاروان های راهیان نور مواجه شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام یادآور شد: این فعالیت فرهنگی به منظور رفاه هر چه بیشتر و خدمت گسترده تر به میهمانان فرهنگی و گردشگران نوروزی در استان ایلام اجرا می شود و تا پایان روزهای تعطیل سال نو همچنان ادامه دارند.
وی همچنین با اشاره به عضویت این اداره کل در ستاد تسهیلات سفر استان بیان کرد: این اداره کل ظرفیت و آمادگی لازم برای اجرای برنامه های فرهنگی در ایام تعطیلات نوروزی را برای گردشگران و مسافران دارد.
به گزارش ایرنا، استان ایلام با داشتن 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس محسوب می شود و در طول سال بویژه ایام نوروز میزبان کاروان های راهیان نور است.
این استان با داشتن طبیعت منحصر بفرد و زیبا در ایام تعطیلات نوروزی پذیرای صدها گردشگر از مناطق مختلف کشور است.
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.