به گزارش ایرنا، فرماندار دهلران روز شنبه در آئین بهره برداری از این طرح ها گفت: برای اجرای این طرح ها در مجموع اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال هزینه شده است.
سید حسینعلی موسوی در آئین بهره برداری و کلنگ زنی این طرح ها گفت: روکش آسفالت، اصلاح شبکه معابر، بهسازی بلوارها، احداث خانه بهداشت و بهره برداری از هشت باب مسکن مددجویان از جمله این پروژه ها در بخش زرین آباد هستند.
وی افزود: بهره برداری از 6 کیلومتر روکش آسفالت راه روستایی پهله به بردی با 10 میلیارد ریال اعتبار از مهمترین این پروژه ها بود.
فرماندار دهلران افزود: در بخش میمه نیز 6 پروژه در حوزه های عمران شهری و خدماتی به ارزش هشت میلیارد ریال کلنگ زنی و هشت پروژه دیگر در عمران شهری با اعتبار 9 میلیارد ریال بهره برداری شد.
موسوی همچنین در نشست شورای اداری بخش زرین آباد و دیدار با مردم میمه افزود: خدمات و اقدامات دولت در بخش های زرین آباد و میمه در چند سال اخیر چشمگیر و قابل تقدیر است.
موسوی طرح آبیاری تحت فشار پهله و پرچینه در سطح 700 هکتار از اراضی منطقه که تا یک هزار هکتار قابل توسعه است را از مهمترین پروژه ها ذکر کرد و افزود: بیش از 200 میلیارد ریال برای این پروژه هزینه می شود.
وی با اشاره به اعتبار 10 میلیارد ریالی برای از سرگیری عملیات احداث جاده چمسرخ گفت: برای روکش آسفالت محور سه راهی کاور به پهله نیز 10 میلیارد ریال هزینه می شود.
فرماندار دهلران کلنگ زنی خط انتقال گاز به پهله و میمه با 50 میلیارد ریال را از دیگر اقدامات ذکر کرد و گفت: بهره برداری از پل خربزان با 10 میلیارد ریال هزینه از دیگر اقدمات در این بخش است.
موسوی توجه به راه ها، آموزش و بهداشت در میمه یادآور شد و افزود: مسیر ارتباطی میمه به آبدانان با هزینه 10 میلیارد ریال در حال اجراست و برای روکش آسفالت میمه به پهله نیز 10 میلیارد ریال هزینه می شود.
وی گردشگری را از ظرفیت های میمه ذکر کرد و گفت: کار گازرسانی به این بخش ها در حال انجام است و امیدواریم تا سال آینده شهرهای میمه و زرین آباد و روستاهای آن از نعمت گاز خانگی بهره مند شوند.
امام جمعه دهلران نیز در این دیدارها با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه فجر و اشاره به خدمات و اقدامات در بخش گفت:رفع مشکلات اولیه و تلاش برای ارایه خدمات بیشتر مد نظر همه باشد.
سیددمحسن موسوی با اشاره به سوابق بخش در دفاع مقدس و حق انها برای بهره مندی از مزایای جنگی بودن منطقه افزود:اسقرار امام جمعه.نمایندگی اوقاف و توجه به جاده چمسرخ.اشتغال جوانان و توجه بنیاد حفظ اثار به منطقه از ضروریات است.
نشست شورای اداری بخش زرین اباد و دیدار با مردم شهر میمه با حضور فرماندار و امام جمعه و مدیران بمناسبت ایام الله دهه فجر انجام شد.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.