به گزارش ایرنا، افتتاح پایانه مسافربری شهدا در زمینی به مساحت 2 هزار ٢١۶ متر مربع با اعتبار ٢٢ میلیارد ریال، افتتاح پارک محله ای با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت یک هزار و 80 متر مربع از جمله طرح های خدماتی هستند که به بهره برداری رسید.
احداث خطوط شبکه آبیاری کم فشار کنجانچم، شبکه زهکشی آبیاری اراضی سامانه گرمسیری و طرح جنگل کاری با اعتبار یک هزار میلیارد و 680 میلیون ریال با اشتغالزایی یک هزار و 255 نفر از جمله مهم ترین طرح های حوزه کشاورزی هستند که در این امروز مورد بهره برداری قرار گرفت.
در حوزه خدماتی و تولیدی نیز طرح هایی چون گارگاه بافندگی، کارگاه گلیم بافی، معاینه فنی شهر و چند طرح تولیدی دیگر با اشتغالزایی یک هزار و 331 نفر مورد بهره برداری قرار گرفت.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام در آیین افتتاح نمادین برخی از این طرح ها اظهار کرد: ایام فرخنده دهه مبارک فجر بهترین فرصت برای القای امید و بیان کارآمدی نظام اسلامی است.
محمد نوذری افزود: امروز حفظ انسجام و همدلی مهمترین نیاز کشور در شرایط کنونی است، امروز می بینیم که سران استکبار با اقدامات خود ثابت کردند که نقشه اصلی دشمنان اسلام وحدت شکنی در جامعه اسلامی است.
وی با اشاره به رشادت های مردم ولایتمدار مهران در دوران هشت سال دفاع مقدس گفت: مردم مهران مانند دیگر استان‌های مرزی کشور در برابر تجاوزات رژیم بعثی در طول هشت سال دفاع مقدس جوانمردانه و دلیرانه ایستادگی کردند و امروز افتخار این را دارند که خادم زائران اباعبدالله الحسین(ع) هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام با اشاره به اینکه باید از فرصت اربعین حسینی برای توسعه استان و شهرستان مهران استفاده کرد، گفت: این مهم از اولویت های در استان است باید تلاش کنیم این مسیر در توسعه اقتصادی و بالا بردن سطح درآمد مردم تاثیر داشته باشد، اگر از این ظرفیت استفاده کنیم ایلام توسعه می یابد.
شهرستان مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.