به گزارش ایرنا، شعبان فروتن روز پنجشنبه در جریان نشست با مدیرکل استاندارد ایلام، اظهار کرد: این اتاق از آمادگی لازم برای ارائه مشاوره در راستای توانمندسازی، انتقال تکنولوژی و بروزرسانی تولید و صادرات کالا در قالب راه اندازی دفتر استانداردسازی برخوردار است.
وی از راه‌اندازی دفتر استانداردسازی در این اتاق خبر داد و گفت: راه اندازی این دفتر در ارائه خدمات مشاوره‌ای به فعالان اقتصادی برای تقویت تولید و صادرات کالا نقش مهمی خواهد داشت.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ایلام تاکید کرد: امروزه به منظور رقابت با دیگر کشورها در بازارهای هدف ضرورت دارد در عرصه تولید و صادرات کالا، رعایت اصول استاندارد مدنظر قرار گیرد.
فروتن تاکید کرد: تولید با کیفیت و منطبق با استانداردهای روز، زمینه ساز توسعه روزافزون صادرات کالا بوده و این امر نقش مهمی در فضای کسب و کار دارد.
مدیرکل استاندارد ایلام نیز در این نشست گفت: رعایت قوانین مربوط به استاندارد در زمینه تولید کالا اجباری است و تولیدگران و تجار باید در این مسیر حرکت کنند.
مهناز همتی تاکید کرد: دفتر استانداردسازی در اتاق بازرگانی می‌تواند منشا خدمات عظیمی در قالب برگزاری دوره‌های آموزشی، انتقال تکنولوژی و همچنین ارائه مشاوره‌های لازم به فعالان اقتصادی استان باشد.
وی ادامه داد: تلاش می شود دفتر استانداردسازی هر چه زودتر با همکاری استاندارد و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایلام در این استان راه اندازی شود.
در این نشست مقرر شد تفاهم‌نامه همکاری بین اتاق بازرگانی و استاندارد ایلام در خصوص راه‌اندازی دفتر استانداردسازی منعقد شود.
خبرنگار و منتشر کننده: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.