به گزارش ایرنا، سید حسینعلی موسوی شامگاه دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دهلران گفت: در شهرستان دهلران یک هزار و ۴۳۰ فرهنگی کار تعلیم و تربیت 9 هزار و ۳۲۷ دانش آموز را در 188 فضای آموزشی بر عهده دارند.
وی افزود: یکی از نیازهای ضروری در فضاهای اموزشی این شهرستان آسفالت محوطه مدارس بود که در همین راستا پنج میلیارد و 600 میلیون ریال در نظر گرفته شد..
فرماندار دهلران با اشاره به آسفالت 2 مدرسه در این شهرستان تاکید کرد: با تخصیص اعتبار جدید کار آسفالت محوطه چهار مدرسه دیگر در شهر دهلران انجام می شود.
موسوی یادآور شد: همچنین از محل کمیته برنامه ریزی شهرستان 23 میلیارد ریال برای تعمیر و تجهیز مدارس این شهرستان در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای آموزش و پرورش دهلران اضافه کرد: سال گذشته بر اساس ضرورت و نیازمندی یک میلیارد ریال برای تعمیر و مرمت فضاهای آموزشی دهلران از محل کمیته برنامه ریزی هزینه شد.
امام جمعه دهلران نیز به نقش خطیر شورای آموزش و پرورش در پیشبرد امور اشاره و گفت: هم فکری شورا می تواند منجر به حل بسیاری از مشکلات شود.
حجت الاسلام سید محسن موسوی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شورای آموزش و پرورش شهرستان اظهار کرد: این تصمیم گیری ها باید در همه حوزه ها جهت رفع مشکلات آموزشی و پرورشی شتاب گیرد.
اجرای زنگ شورای آموزش و پرورش و بازدید از مراکز اختلالات یادگیری، مشاوره روان شناختی و مشاوره و راهنمایی آموزش خانواده از دیگر برنامه های هفته شوراهای آموزش و پرورش در دهلران بود.
24 تا 30 دیماه بعنوان هفته شوراهای آموزش و پرورش نامگذاری شده است.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7175/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.