به گزارش خبرنگار ایرنا، بیش از یک هزار سال است که از غیبت امام عصر (عج) می گذرد و جهان از جنگ ، فساد و خونریزی و بی عدالتی لبریز شده است.
ندای مظلومان در جای جای این کره خاکی به گوش می رسد، یک روز در فلسطین، یک روز در نوار غزه، یک روز افغانستان و عراق و سوریه و حالا یمن و میانمار.
زنان و کودکان در این گیر و دار به واسطه ظلم و بیداد ستمگران هر روز بیشتر از دیگران قربانی می شوند و مورد خشونت جسمی و روانی قرار می گیرند.
روزی نیست که مادری داغ به دل عزیزش و بچه ای یتیم نشود، خرابی ویرانی جنگ، حمله وحشیانه داعش و کشتار و سر بریدن ها، قتل و غارت بوکوحرام و دیگر حرامیانی که بویی از انسانیت نبرده اند، همه جهان را فرا گرفته است.
یکی از سر زیاده خواهی ستم می کند و دیگری به واسطه جهان گشایی می تازد، یکی بمب اتمی اش را می آزماید و قدرت نظامیش را به رخ می کشد و دیگری با کشیدن شیره جان ملتی، استعمارطلبی اش را به رخ می کشد.
در این بین آنچه فنا می شود انسانیت ، کرامت و عزت آدمی است که بر باد رفته و لکه دار می شود و در این وانفسی گروهی با ایمان و اعتقاد راسخ خود در برابر جور می ایستند و به شهادت می رسند.
اما این بهم ریختگی اجتماعی نیازمند روزگاری برای برقراری عدل است، روزی موعود که همه ادیان وعده اش را داده اند و مذاهب بر اساس اعتقاد خود در انتظار آن روزند.
آقا جان می گویند روز جمعه می آیی، روزی که پایان شب سیاه ظلم است و روزی نویدبخش برای همه ملتی هایی که سال های سال است مظلوم واقع شده اند.
آقا جان کی میایی، روزهاست برخی با زیاده خواهی و اختلاس حق بسیاری از مظلومان را می خورند، روزی که به هر بهانه ای قتل و غارت و تجاوز شرف و انسانیت لکه دار می شود.
آقا جانم کی میایی؟ می دانی چند سال است برخی با نام و نشان اسلام به تجاوز و وحشیگری در عراق و سوریه پرداخته اند و هزاران زن و کودک را قربانی کرده اند؟
می دانی بسیاری ها به واسطه ویرانی خانه هایشان در آوارگی و در به دری بسر می برند و شیرمردان مدافع حرم جانانه از حرم عقیله بی هاشم (س) دفاع کرده اند؟
آقا جانم دلم خون است از همه بی عدالتی ها و چشم های گریان کودکان و زنانی که بی دفاع و بی گناه قربانی می شوند!
کاش بیایی، آقا جان دیگر خیلی دیگر است، شب هایمان سیاه و طولانی شده و در انتظار طلوع آفتاب وجودت هستیم تا شمیم عطر امامت آخر را با تمام جان ببوییم.
آقا جان چقدر محتاجیم به جامی از عدل و عدالتت، می دانی چه بی عدالتی ها و ناحقی ها در این دنیای فانی موجب از بین رفتن حقوق انسانی شده و روز به روز سفره ضعفا را تنگ کرده و پناه و سرپناهشان را نابود و این روزهای طولانی شدن غیبتت بس درناک و سرد؟
کاش بیایی و خورشید درخشان وجودت گرمابخش همه روزهای سرد و خسته این کره خاکی باشد و چه لذت بخش است در جوار روزهای ولایتت نفس کشیدن و زیستن.
به امید ظهور حضرت مهدی (عج) صلوات
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.