نعمت الله بیرانوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح نظارتی ویژه اربعین حسینی در استان ایلام، شهرستان مهران و نقطه صفر مرزی از روزهای گذشته با مشارکت سایر دستگاه های نظارتی از 9 آبان آغاز شده و تا 29 آبان ماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: پایانه های حمل و نقل مسافر پارکینگ های بزرگ اربعین ، برکت و پارکینگ های بخش خصوصی ، بازارچه فصلی مهران ، فروشنده گان سیم کارت و شارژ مورد نظارت و کنترل در این گشت مشترک قرار گرفتند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام یادآور شد: آمادگی کامل برای رسیدگی سریع قاطع و بازدارنده به پرونده های متشکله وجود دارد.
بیرانوند تاکید کرد: این طرح تا بازگشت کامل زوار در استان استمرار خواهد یافت و علاوه بر انجام وظیفه اداره تعزیرات حکومتی شهرستان مهران همه روزه گروهی از مرکز استان به مهران عزیمت و تعزیرات حکومتی مهران را در انجام وظایف یاری می کند.
چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
خبرنگار و منتشر کننده: حسن کهزادیان
6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.