سردار موسی امیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به حجم ورود اتوبوس های برون شهری به مهران و میزان عبور زائران از پایانه مرزی به داخل کشور عراق حضور زائران در استان ایلام نسبت به روزهای اخیر از شدت قابل توجه و چشمگیری برخوردار است.
وی افزود: با توجه به حجم زیاد خودروهای زائران و برای جلوگیری از حوادث رانندگی قوانین خاص ترافیکی در همه محورهای منتهی به شهرستان مهران اعمال شده است.
امیری یادآور شد: در محدوده شهرستان مهران برای جلوگیری از ترافیک خودروهای شخصی از کمربندی به داخل شهر مهران هدایت می شوند و اتوبوس های برون شهری نیز از کمربندی شرقی مسافران را به پایانه برکت می برند.
وی از همه زائران و رانندگان به ویژه خودرو های شخصی خواست که برای جلوگیری از سوانح رانندگی و ترافیک با نیروهای پلیس راه همکاری لازم را داشته باشند و با احترام به قوانین اعمال شده ترافیکی این قوانین را رعایت کنند.
از ابتدای ماه صفر تاکنون 950 هزار نفر از طریق مرز های تعیین شده وارد عراق شده اند که ۵۲ درصد زائران از مرز مهران، ۲۹ درصد شلمچه، ۱۰ درصد چزابه و ۹ درصد نیز از طریق مرزهای هوایی از کشور خارج شده‌اند.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.