مدیر کل ستاد بحران ایلام از بحرانی بودن هوای استان ایلام خبرداد و گفت: میزان گردو غبار در این استان به 20 برابر حد مجاز رسیده و زائران اربعین که از مرز مهران می‌گذرند از ماسک استفاده کنند.

احمد کرمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: روز گذشته با ورود گرد و غبار از سوی کشور عراق به استان‌های غربی کشور و همچنین به استان ایلام میزان آلودگی هوا به 20 برابر حد مجاز رسیده است.

کرمی افزود: به دلیل شرایط بحرانی در این استان بلافاصله از سوی ستاد بحران این استان کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل شد و بر مبنای تصمیم گیری اعضای ستاد مدارس شهرستان‌های مهران و ایوان که میزان آلودگی در این دو شهرستان‌ به 20 برابر حد مجاز رسیده است  در دو نوبت صبح و بعدازظهر امروز در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل اعلام شد.

وی گفت: به دلیل بحرانی بودن هوای استان ایلام زائران اربعین که از مرز مهران در حال تردد هستند حتما از ماسک استفاده کنند.

مدیرکل ستاد بحران استان ایلام عنوان کرد: تمامی تیم‌های اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان برای هرگونه امدادرسانی به زائران عتبات عالیات در استان ایلام به صورت آماده‌باش درآمده‌اند.

کرمی تاکید کرد: بر اساس اعلام اداره هواشناسی در روزهای آینده در این استان بارش باران و کاهش دما را خواهیم داشت و زائران تقاضا داریم لباس گرم و چتر همراه خود داشته باشند و در محورهای این استان با احتیاط کامل تردد کرده و به توصیه‌های پلیس توجه کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.