به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن فتحی زاده در جمع خبرنگاران در پایانه مرزی مهران افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته جریان عبور زائران از مرزهای مهران، شلمچه و چزابه به شکل روان در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه حجم زائران روز به روز در حال افزایش است، اظهار کرد: در مرز مهران امکانات خوبی فراهم شده و برخی کاستی های سال های قبل برطرف شده و تردد زائران به صورت عادی در جریان است.
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: به هیچ وجه امکان صدور ویزا در شهرهای مرزی وجود ندارد و زائران باید مدارک و مجوزهای لازم را در شهر های خود تهیه کنند.
سردار فتحی زاده با اشاره به تاکیدات فراوان در خصوص عدم مراجعه زائران بدون گذرنامه و ویزا به مرز ها، تاکید کرد: برخی زائران به این توصیه ها توجه نکردند و عازم مرزها شدند که ما مجبور شدیم آنها را عودت دهیم.
وی در خصوص بازگشایی مرز خسروی نیز افزود: از هر حیث از طرف ما آمادگی لازم برای تردد زائران در این مرز وجود دارد و منتظر طرف عراقی هستیم تا این مرز بازگشایی شود.
فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح و ناجا گفت: زائرانی که مرز خسروی به عنوان مرز خروجی آنها انتخاب شده است در حال حاضر می‌توانند از مرز مهران و یا سایر مرزها تردد کنند.
دریافت کننده: معصومه امیدی** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.