به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست اعضای کمیته زیرساخت اربعین استان ایلام با حضور معاون عمرانی وزیر کشور اظهار کرد: 20 پروژه راهسازی در مسیرهای مختلف استان در حال انجام است که تلاش می شود پروژه های را که قابلیت تکمیل شدن دارند تا قبل از ایام اربعین امسال تکمیل و مابقی نیز در سال آینده تکمیل می شوند.
وی تاکید کرد: در بازدیدهای میدانی که از پروژه های در دست اجرای استان بعمل آمد دستورات لازم برای رفع نواقص انجام و لیست نیازمندی های اربعین استان نیز احصا شده است.
استاندار ایلام یادآور شد: پیمانکاران در فرصت باقیمانده تا اربعین با جدیت تمام کار کنند و پروژه های حساس را تا قبل از اوج تردد زائران تکمیل کنند، مشکلات اعتباری آنان نیز به زودی برطرف خواهد شد.
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: برخی از نیازهای اربعین استان به استان های معین واگذار شده و آمادگی کامل برای رفع این نیازمندی ها از سوی این استان ها نیز اعلام شده است.
وی خواستار استفاده از ظرفیت های مردمی در بحث اربعین در استان شد و گفت: گردشگری مذهبی باید در استان مورد توجه قرار گیرد تا همه مردم از این مهم درآمد و اشتغالزایی داشته باشند.
در ایام اربعین 95 بیش از 2 میلیون و 400 هزار زائر عتبات عالیات از طریق مرز بین المللی مهران در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در کربلای معلی شرکت کردند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.