به گزارش ایرنا، فرماندار ملکشاهی روز شنبه در حاشیه آیین کلنگ زنی گفت: برای احدث پروژه بلوار سیدالشهداء به طول یک کیلومتر و میدان سیدمحمد عابد در ورودی روستای گنبد در مجموع 2 میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات شهرستان و استانداری هزینه می شود.
اسد قاسمی اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن این روستا در محور ملکشاهی به مهران این پروژه می تواند در تسهیل بار ترافیکی و حذف نقاط حادثه خیز مؤثر باشد.
وی با اشاره به دیگر خدمات انجام گرفته دولت در این روستا افزود: تامین آب آشامیدنی روستا با بهره برداری از پروژه آبرسانی با اعتبار 13 میلیارد ریال در سه ماهه گذشته از اقدامات ماندگار دولت تدبیر و امید در این روستا است.
فرماندار ملکشاهی همچنین به پروژه گازسانی به روستای گنبد اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه مهم از مطالبات به حق مردم روستا است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
روستای گنبد پیر محمد با 500 خانوار و 2 هزار نفر سکنه ، پرجمعیت ترین روستای شهرستان ملکشاهی در 25 کیلومتری شهر ارکواز قرار دارد، وجود بارگاه مطهر امامزاده سیدمحمد عابد (ع) و قرار گرفتن در مسیر ملکشاهی – مهران از مزیت ها و ظرفیت های مناسب این روستا محسوب می شود.
خبرنگار: روح الله احمدی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7179/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.