سید روح الله زمانی موسوی در خطبه های امروزنمازجمعه بدره اظهارکرد: تروریست ها وحامیان آنها هنوز هم مردم ما را نشناخته اند ،ما فرزندان روح الله هستیم و درس شهادت و ایثارگری با تمام وجود ما درآمیخته است .
وی با طلب آمرزش برای شهدای حوادث تروریستی تهران گفت :برای بازماندگان آنها طلب صبر داریم و حملات تروریستی را در هر نقطه از جهان باشد محکوم می کنیم .
زمانی موسوی درمورد بیانات مقام معظم رهبری گفت :تاکید بر استقلال کشور و جلوگیری از سلطه بیگانگان برجمهوری اسلامی ایران نکته کلیدی مورد تاکید رهبری نظام است که در بین تمام گفته های رهبر معظم انقلاب اسلامی بدان اشاره شده است .
خطیب جمعه بدره درادامه گفت:ما اینک در کشورمان از نعمت ولایت فقیه برخورداریم واین امر از عنایات ویژه پروردگار به ماست و وظیفه داریم قدردان این نعمت باشیم چرا که بنا به فرموده خداوند تعالی در روز قیامت از ما بابت همه نعمت های اعطا شده پرسش خواهد شد.
زمانی موسوی درخصوص نظر رهبر انقلاب درمورد سند 2030اظهارکرد: ایشان اجرای این سند را جایز نمی دانند و بنا بر فرمایش رهبر انقلاب ما هیچ نیازی نداریم که برای کشور اسلامی مان ،اینگونه استاد در خارج از کشور تهیه گردد.
وی به برکات ماه مبارک رمضان هم اشاره کردو گفت:اوج بندگی انسان در ماه رمضان و تجلی ویژه آن در شب های قدر است که باید خود را برای بهره گیری بیشتر از این شب ها آماده نمایید.
امام جمعه بدره افزود:تلاوت قرآن ،اطعام و اکرام به ایتام ،نیکوکاری و دعا و رازو نیاز همگی از جمله امور خیری هستند که می توان در این ماه پر برکت به شکل بهتر و بیشتری انجام داد.
خبرنگار : روح الله احمدی : انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.