به گزارش ایرنا، داریوش قنبری عصر چهارشنبه در جمع حامیان دکتر حسن روحانی در شهر سرابله استان ایلام اظهار کرد: رقیب روحانی برای اداره کشور برنامه ای ندارد و سبک مدیریتی اش در گذشته تست شده است و بازگشت به آن باعث فلاکت برای اقتصاد و سیاست کشور خواهد شد.
قنبری اضافه کرد: تفکر افراطی در دولت های نهم و دهم باعث تحریم و انزوای ایران و صادر شدن 6 قطعنامه ظالمانه و فلج کننده بر ضد ایران شد.
این فعال اصلاح طلب ادامه داد: دهه شصتی ها امروز شهدای اقتصادی مدیریت ناصحیح و ندانم کاری های اصولگرایان افراطی در مدیریت کشور هستند.
به گفته وی، مدعیان امروز در آن زمان تحریم را نعمت می دانستند ولی برخلاف آن سیاست غلط شان الان به تداوم تحریم ها اعتراض دارند به راستی دروغگو کیست؟
وی با بیان اینکه منافع این افراد با منافع ملت و کشور سنخیتی ندارد، گفت: رقیب سابقه مبارزه با فساد را در کارنامه خود ندارد در حالی که در مهمترین پست های کلیدی قوه قضاییه بوده است.
قنبری گفت: ولی امروز ادعای مبارزه با فساد می کند، سوال اینجاست چرا با فسادهای لجام گسیخته دولت به اصطلاح پاکدست تان، مبارزه نکردید؟
نماینده پیشین مجلس اضافه کرد: می خواهند از فقر و بیکاری مردم سوء استفاده کنند حال آنکه در این زمینه نیز دروغ می گویند زیرا هیچ پشتوانه علمی در برنامه هایشان وجود ندارد در حالیکه پرداخت یارانه ها ضربه ای محکم بر اقتصاد کشور زد.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی افزود: در حمله به سفارت عربستان یک گناه و عمل نابخردانه و نابخشودنی منافع ملت را به خطر انداخت.
به گفته وی، مدعیان ایجاد شغل چند میلیونی با کدام استدلال می گویند این تعداد شغل ایجاد می کنیم؟ ما نگران کاسبان تحریم و بازگشت به سیاستی هستیم که به دشمنان بهانه می دهد تا منابع کشورمان را غارت کنند.
قنبری گفت: در دولت روحانی آزادی های مدنی و اجتماعی و حقوق شهروندی به جایگاه اصلی خود رسید و همین دلیلی مهم برای رای مجدد به روحانی است تا کشور بار دیگر به وضعیت اسفبار گذشته بر نگردد.
وی اظهار کرد: دولت گذشته عُرضه فروش نفت خام را هم نداشت و صادرات نفت کشور در شرایط تحریم به 700 هزار بشکه در روز کاهش یافت و بیکاری مردم نتیجه سیاست های غلط آن دولت و تحریم ها است.
این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: عدم حضور مردم در انتخابات روز جمعه 29 اردیبهشت حق حاکمیت را به کسانی می دهد که باعث پس رفت کشور می شوند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت برگزار می شود.
خبرنگار: رضا آزادی ** تنظیم: مجید سلیمانی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
7175/9102/1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.