به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده گفت: این روزها با شروع فصل برداشت محصولات کشاورزی تردد ادوات و ماشین آلات کشاورزی در جاده های اصلی و فرعی افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: تردد این گونه ماشین آلات به جهت حجم و اندازه و وضعیت ظاهری و سرعت آن ها زمینه ساز بروز حوادث رانندگی را در جاده ها افزایش می دهد.
رئیس پلیس راه ایلام با اشاره به افزایش خطرات تردد اینگونه ماشین آلات در شب ها از رانندگان خواست با احتیاط بیشتری در جاده ها رانندگی کنند.
سرهنگ همتی زاده همچنین از صاحبان و رانندگان ماشین آلات کشاورزی خواست ضمن تجهیز ادوات کشاورزی به سیستم کامل روشنایی از تردد در جاده های اصلی اجتناب کنند.
بارگیری صحیح ، نصب شبرنگ و عدم سوار کردن سرنشین از دیگر توصیه های رئیس پلیس راه استان ایلام به صاحبان ماشین آلات کشاورزی بود.

** سوداگر مرگ در ملکشاهی دستگیر شد

فرمانده انتظامی ملکشاهی گفت: یکی از توزیع کنندگان اصلی مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از مواد مخدر دستگیر شد.
سرهنگ خسرو تنها افزود: ماموران انتظامی شهرستان ملکشاهی در اجرای طرح ارتقای امنیت و پاکسازی نقاط آلوده در بازرسی از منزل یکی از عوامل توزیع مواد مخدر مقدار قابل توجهی مواد مخدر کشف کردند.
وی تاکید کرد: این متهم که به صورت گسترده اقدام به حمل و توزیع انواع مواد مخدر در بین جوانان این شهرستان می کرد، دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانون تحویل مراجع قضایی داده شد.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.