رمضان دستیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه مشارکت مردم این استان در پرداخت صدقه بالاتر از میانگین کشوری است. اظهار کرد: میانگین مشارکت مردم در پرداخت صدقه در استان 68 درصد است که این میانگین در کشور 50 درصد است.
وی علت این مساله را اعتماد مردم استان به کمیته امداد دانست و افزود: مشارکت مردم در کمک به نیازمندان و طرح های مشارکتی این نهاد در استان مطلوب است.
دستیاری تاکید کرد: با احتساب این تعداد صندوق، در مجموع 68 درصد مردم استان در پرداخت صدقه مشارکت دارند و کمک های خود را به صندوق های خانگی یا صندوق های نصب شده در معابر عمومی می اندازند.
به گفته وی، مردم این استان پارسال 19 میلیارد و 359 میلیون ریال صدقه پرداخت کردند که تعداد مشترکان و میزان پرداختی آنها نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش خوبی داشته است.
وی اضافه کرد: مشارکت مردم این استان در پرداخت صدقه، جشن نیکوکاری، عاطفه ها و اربعین چشمگیر است و علاقه مند به در خدمات رسانی به نیازمندان هستند.
به گفته دستیاری، بر اساس طرح جدید و به منظور کاهش هزینه های اجرایی و تسریع در پرداخت کمک به نیازمندان روش های نوین و الکترونیکی برای مردم فراهم است تا کمک های خود را از این طرق به کمیته امداد تحویل دهند.
وی گفت: مردم می توانند با شماره گیری #084*8877* و یا ارسال حرف C به شماره 8877 از طریق تلفن همراه خود کمک ها و صدقه روزانه را پرداخت کنند.
به گزارش ایرنا، هم اینک 21 هزار خانوار با حدود 47 هزار نفر جمعیت در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند.
خبرنگار: آزاده خرم** انتشار دهنده : مجید سلیمانی
7171/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.