به گزارش روز یکشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: به دنبال وقوع چند فقره سرقت گوشی های هوشمند تلفن همراه در بیمارستان امام (ره) شهر ایلام و شکایت تعدادی از بیماران و همراهان آنها از وضعیت موجود موضوع در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت کلانتری 13 قرار گرفت.
وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی ابتدا فردی که به عنوان مالخر در این رابطه فعالیت داشت، شناسایی و سپس به همراه پنج سارق که به صورت باندی در امر سرقت ها از بیماران و همراهان آن ها در بیمارستان امام(ره) فعالیت داشتند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت: از متهمان تعدادی گوشی تلفن همراه، یکدستگاه موتورسیکلت و مقادیری مواد مخدر کشف شده است.

** دستگیری مزاحم اینترنتی با هویت جعلی در ایلام
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در شبکه های اجتماعی خبر داد.
سرهنگ علی جمالی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت در بستر اینترنت و اظهارات شاکی مبنی بر اینکه شخصی ناشناس در فضای سایبری و با استفاده از نرم افزارهای پیام رسان و شبکه های اجتماعی برای وی ایجاد مزاحمت می نماید موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
وی تاکید کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی و پس از تحقیقات و بررسی های لازم متهم شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ جمالی با اشاره به اینکه انگیزه متهم از مزاحمت برای شاکی ، کسب منافع مالی بوده افزود: متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.
رئیس پلیس فتا ایلام با بیان اینکه متهم برای این کار از سیم کارت جعلی استفاده کرده بود از عموم مردم خواست تا از اپراتورهای مختلف استعلام گرفته و در صورت وجود سیم کارت های ثبت نامی ناشناس به اسم آنان در اسرع وقت نسبت به قطع آن ها اقدام نمایند.
سرهنگ جمالی یادآور شد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آمادگی رسیدگی به شکایت شهروندان را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با هرگونه جرایم رایانه ای مراتب را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس های مردمی گزارش نمایند.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.