سرهنگ رضا همتی زاده عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در حادثه اول که ساعتی پیش در منطقه گله جار از توابع بخش چوار در جاده ارتباطی ایلام - ایوان اتفاق افتاد برخورد رخ به رخ یکدستگاه سواری تویوتا استیشن با یکدستگاه پژو سه کشته بر جای گذاشت.
وی با بیان اینکه در این حادثه یک نفر در حین انتقال و 2 نفر در بیمارستان از سرنشینان سواری پژو جان خود را از دست دادند، افزود: کارشناسان پلیس راه علت این تصادف دلخراش رانندگی انحراف به چپ تویوتا تشخیص دادند.
سرپرست پلیس راه انتظامی استان ایلام از وقوع یک فقره تصادف رانندگی که عصر امروز میان یکدستگاه وانت نیسان با یکدستگاه وانت پیکاب در جاده ایلام - مهران در سه راهی امامزاده شیخ الیاس روی داد یک نفر کشته و 2 نفر نیز مجروح شدند.
سرهنگ همتی زاده با بیان اینکه متوفی سرنشین وانت پیکاب بود، تاکید کرد: علت وقوع این تصادف رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.
به گزارش ایرنا، استان 20 هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای 111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی است.
توپوگرافی خشن، وجود ناهمواری و پستی و بلندی فراوان در کنار کوهستانی بودن بخش عمده ای از ایلام باعث شده این استان در مقایسه با دیگر مناطق کشور حتی استان های همسایه از حیث راه از کم توسعه ترین مناطق باشد.
خبرنگار: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.