به گزارش روز شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ امیرعباس شهبازی اظهار کرد: حدود ساعت 18 روز جمعه یک فقره نزاع و مرگ یکی از طرفین با ضربات سلاح سرد (چاقو) به مرکز فوریت های پلیس مهران گزارش شد.
وی ادامه داد: بلافاصله ماموران به محل وقوع نزاع اعزام و بررسی های اولیه آغاز شد و ماموران تلاش خود را در خصوص علت وقوع این قتل و دستگیری قاتل آغاز کردند.
فرمانده انتظامی مهران یادآور شد: تلاش پلیس نتیجه داد و پس از ساعتی متهم اصلی این پرونده شناسایی و بسرعت توسط ماموران دستگیر شد.
سرهنگ شهبازی با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس و دستگاه قضایی در خصوص علت و انگیزه این قتل آغاز شده است، تاکید کرد: متهم به قتل در تحقیقات اولیه اختلاف خانوادگی با مقتول را علت ارتکاب به قتل اعلام کرده است.
به گفته فرمانده انتظامی مهران، یک فقره چاقوکشی منجر به قتل نیز ساعت 21 شب گذشته در روستای چالاب این شهرستان اتفاق افتاد که در جریان آن فردی 36 ساله با ضربات چاقو به قتل رسیده است.
وی گفت: هنوز قاتل دستگیر نشده و تلاش پلیس برای یافتن این فرد ادامه دارد.
سرهنگ شهبازی ضمن تکذیب برخی اخبار منتشره مبنی بر وقوع درگیری مسلحانه در این روستا گفت: پایبندی به قانون و غلبه بر خشم می تواند از وقوع بسیاری از جرایم پیشگیری کند.

** جنون مصرف شیشه ۹ نفر را زخمی کرد/ دستگیری ۲ شرور خطرناک در ایلام
فرمانده انتظامی ایلام گفت: شب گذشته ۲ فرد شرور که پس از مصرف شیشه وارد یکی از خیابان های شهر ایلام شده و چند نفر را نیز مصدوم کرده بودند، توسط پلیس دستگیر شدند.
سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: این ۲ نفر همچنین با سلاح سرد علاوه بر صدمه زدن به مردم، چند خودرو را نیز تخریب کرده بودند.
وی با بیان اینکه مصرف شیشه باعث توهم شدید در این افراد شده بود، افزود: با اطلاع پلیس از این اتفاق، بلافاصله ماموران در محل حاضر و این 2 نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: این ۲ نفر در مجموع ۹ نفر را مصدوم و به هفت وسیله نقلیه نیز خسارت وارد کرده اند.
تنظیم کننده: حسن کهزادیان ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
6119/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.