نایب رئیس هیات دو و میدانی استان ایلام و مسئول برگزاری این مسابقات گفت: این رقابت ها با حضور دوندگان هفت شهرستان ایلام، مهران، ایوان، ملکشاهی، سیروان، بدره و چرداول برگزار می شود.
نسرین سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در 2 بخش بانوان و آقایان با حضور ورزشکاران این رشته در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه 40 ورزشکار در بخش بانوان در این رقابت ها حضور دارند، افزود: 13 ورزشکار از سیروان، چهار ورزشکار از مهران، 10 ورزشکار از ملکشاهی، 2 ورزشکار از بدره، هفت ورزشکار از ایوان و چهار ورزشکار از ایلام در این مسابقات حضور دارند.
به گزارش ایرنا، نفرات برتر این مسابقات در بخش بانوان و آقایان به عنوان تیم های منتخب استان ایلام به مسابقات قهرمانی کشور راه پیدا می کنند.
این رقابت ها با حضور دوندگان هفت تیم از شهرستان های مختلف استان ایلام در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، و بزرگسالان در مواد دوهای 100، 400، 800 و 1500 متر و پرتاب وزنه و نیزه در بخش بانوان صبح و در بخش آقایان عصر پنجشنبه 17 فروردین در ورزشگاه تختی ایلام در حال برگزاری است.
100 ورزشکار سازمان یافته فعال در 2 بخش زنان و مردان در رشته دو و میدانی زیر نظر هیات استان ایلام فعالیت ورزشی دارند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7180/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.