محمدرضا مروارید روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ایرنا و صدا و سیما اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) با هوشیاری و اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی و کشف این محموله بزرگ مواد مخدر شدند.
وی افزود: قاچاقچیانی که به دنبال ورود این محموله قاچاق به استان بودند، تلاش کردند با ایجاد یک راه امن برای خود، ماموران را گمراه و مسیر حرکت خود را طوری ادامه دهند که نیروهای انتظامی به آنان مشکوک نشوند.
استاندار ایلام تاکید کرد: با اقدام ها و تلاش های اطلاعاتی خوبی که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) از قبل صورت گرفته بود این محموله قاچاق در مکان مورد نظر شناسایی، کشف و ضبط شد و عوامل اصلی مرتبط با آن نیز با هماهنگی دستگاه قضایی دستگیر شدند.
مروارید یادآور شد: عزم نظام و اراده دولت تدبیر و امید مبارزه قاطعانه و همه جانبه با پدیده شوم مواد مخدر است و در این زمینه به قاچاقچیان مواد مخدر اجازه هیچ گونه تحرکی را برای رسیدن به اهداف شوم خود نخواهند داد.
وی بر نا امن کردن فضا برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر تاکید کرد و گفت: مسئولان استان مصمم هستند با قاچاق مواد مخدر برخورد جدی صورت گیرد و اجازه نخواهند داد عده ای سوداگر و سود جو استان را نا امن کنند و بخواهند به منافع خود برسند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.