به گزارش ایرنا ، علی عزیززاده گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه از طریق تلفن 110 آماده ارائه خدمات به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی است.
وی افزود: مردم می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا خواسته در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و پلیس را در کنار خود داشته باشند.
وی همچنین از تشدید طرح‌های مختلف انتظامی و ترافیکی ویژه پایان تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده علاوه بر تشدید فعالیت پلیس‌های تخصصی و افزایش گشت‌های خودرویی در تلاشیم با به کارگیری کارکنان ستادی و تقویت ایستگاه‌های نوروزی طرح‌های ویژه‌ای را برای کاهش حوادث رانندگی و امنیت شهرها در ادامه این ایام اجرایی کنیم.
عزیززاده تصریح کرد: با برگزاری جلسات و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف سعی کرده‌ایم تا در طرح‌های انتظامی تعطیلات نوروزی خدمات مطلوبی به هم استانی‌ها و مسافران نوروزی ارائه کنیم.
وی با بر شمردن نقش به سزای همکاری مردم با پلیس در موفقیت‌های اجرای هر مأموریت از هم استانی‌ها و مهمانان نوروزی خواست با خدمتگذاران خود همکاری داشته و به منظور حفظ سلامتی و امنیت خود به توصیه‌هایی که از سوی کارشناسان پلیس ارائه می‌شود توجه لازم را داشته باشند و با خاطره‌ای خوش و به یاد ماندنی استان را ترک کنند.
دریافت کننده و انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.