به گزارش ایرنا، رئیس تعزیرات حکومتی دهلران از بررسی، صدور حکم و اجرای احکام 181 پرونده تخلف اقتصادی در این شهرستان خبر داد.
حیدر ولی زاده در نشست تنظیم بازار دهلران اظهار کرد: عمده تخلفات این واحدها مربوط به کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت، تقلب، بهداشت و کالاهای غیر استاندارد است.
وی با بیان اینکه تمامی پرونده ها رسیدگی و اجرای حکم شده اند، افزود: این پرونده ها در مجموع به 465 میلیارد و 569 میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شدند.
رئیس تعزیرات حکومتی دهلران با اشاره به تشکیل 14 فقره پرونده قاچاق کالا و ارز در این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: متهمان این پرونده ها نیز به 862 میلیون و 685 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.
ولی زاده از تشکیل 20 فقره پرونده تخلف بهداشتی در سال 95 در این شهرستان خبر داد و تاکید کرد: این پرونده ها نیز به 36 میلیون و 600 هزار ریال جزای نقدی محکوم شده اند.
دبیر هماهنگی کمیسیون تعزیرات شهرستان دهلران یادآو شد: در ایام پایانی سال و نوروز 96 با تشکیل گشت های سیار برخورد قاطع و بازدارنده با تخلفات اقتصادی انجام می شود.
وی با اشاره به اجرای طرح نظارت و کنترل بازار در این ایام افزود: در این طرح تمامی واحدهای صنفی و غیر صنفی، توزیعی و خدماتی شهرستان بازدید و بازرسی می شوند و با متخلفان برخورد خواهد شد.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران نیز در این نشست گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 140 پرونده در خصوص تخلفات واحدهای صنفی و غیرصنفی در شهرستان تشکیل شد که ارزش آنها بیش از 145 میلیون و 692 هزار ریال است.
احد احمدی افزود: در ایام تعطیلات عید نوروز کار جذب و توزیع 29 تن برنج در شهرستان در دستور کار است.

** 51 تن سیب و پرتقال ایام عید در دهلران توزیع می شود
رئیس اداره تعاون روستایی دهلران از جذب و توزیع 51 تن سیب و پرتقال برای ایام عید نوروز در این شهرستان خبر داد.
سیف اله عباسی اظهار کرد: از این مقدار 17 تن سیب و 34 تن پرتقال است که در راستای تنظیم بازار و تامین میوه شب عید مردم در بازار دهلران عرضه می شود.
وی گفت: قیمت هر کیلوگرم پرتقال 39 هزار ریال و قیمت هر کیلوگرم سیب نیز 32 هزار ریال تعیین شده است.
عباسی یادآور شد: دو عامل توزیع در شهرستان کار توزیع میوه ایام عید را بر عهده دارند و در بخش ها نیز بنابر درخواست متقاضیان و تایید بخشداران عوامل توزیع می توانند با قیمت تعیین شده نسبت به تحویل و توزیع میوه اقدام کنند.
** ایلام در سال جاری میزبان 24 مسابقه کشوری بود
مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام از میزبانی 24 مسابقه کشوری در سال جاری در ایلام خبر داد و گفت: این اتفاق از افتخارات ورزش این استان است.
بهروز حیدرزاده در آیین تجلیل از هیات های ورزشی دهلران اظهار کرد: این مسابقات در رشته های مختلف بودند ضمن اینکه میزبانی مسابقات آسیایی با 2 هزار و 400 نفر شرکت کننده را در سال 95 داشتیم.
وی بر توسعه فضاهای ورزشی در مناطق روستایی تاکید کرد و افزود: احداث سالن ورزشی برای برخی روستاهای شهرستان دهلران در بخش موسیان در حال پیگیری است و سالن ورزشی عین خوش نیز با توجه به پرداخت مطالبات پیمانکار بزودی تکمیل و در نمیه اول سال جدید به بهره برداری می رسد.
در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از رئیس و نایب رئیس هیات های ورزشی دهلران تقدیر شد.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.