به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز دوشنبه در مراسم تجلیل از فعالان رسانه ای در حوزه ترویج فرهنگ نماز اظهار کرد: نماز یک فریضه بسیار مهم الهی و به عنوان محک بندگی و عبودیت انسان با خداوند متعال است و هیچ بنده ای مخلص نمی شود مگر اینکه نسبت به اجرای این موضوع اهتمام داشته باشد.
وی افزود: نماز در اصلاح جامعه از ناهنجاری ها بسیار حائز اهمیت است و اثر بازدارندگی در مقابل گسترش آسیب های اجتماعی دارد.
امام جمعه ایلام یادآور شد: با پیروزی انقلاب اسلامی روز به روز شاهد بسط و نهادینه شدن فعالیت های قرآنی و اقامه نمازهای جمعه و جماعت در اقصی نقاط کشور هستیم که این مقوله بویژه در مراکز علمی و دانشگاه ها و مدارس نمود بیشتری دارد.
حجت الاسلام لطفی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در توسعه فرهنگ اقامه نماز بویژه در میان نسل جوان و نوجوان باید مورد استفاده قرار گیرد.
مسوول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام نیز در این مراسم گفت: دومین جشنواره نماز و رسانه با استقبال اهالی رسانه این استان روبرو شد.
حجت الاسلام علی چراغی پور افزود: امر به معروف و نهی از منکر، نماز در قرآن و نماز کودک و نوجوان از مهم ترین بخش های این جشنواره بوده است.
وی تاکید کرد: فراخوان این جشنواره تیر ماه سال جاری انجام شد و همزمان با بیست و چهارمین سالگرد تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد از 11 نفر از برگزیدگان با اهدای لوح تجلیل شد.
در پایان این آیین از آزاده خرم خبرنگار و فرزاد علیزاده عکاس خبرگزاری ایرنا برای فعالیت در حوزه ترویج فرهنگ نماز تجلیل شد.
خبرنگار: حسن کهزادیان** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6119/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.